واکنش اینیستا به پوشیدن شماره او در بارسلونا توسط دنی آلوز

واکنش اینیستا به پوشیدن شماره او در بارسلونا توسط دنی آلوز

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته (چهارشنبه) دنی آلوز در ورزشگاه نیوکمپ معارفه شد و بدین ترتیب این بازیکن کهنه کار برزیلی دوران جدید خود را در بارسلونا به طور رسمی آغاز کرد و باید دید که او در این دوره و زیر نظر ژاوی هرناندز چه عملکردی در بارسا خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز در این دوره از حضور خود در بارسلونا قرار است شماره 8 را بر تن کند؛ همان شماره ای که در دوران قبلی حضور آلوز در بارسلونا در تن آندرس اینیستا بود و این هافبک بارسلونا با شماره 8 تبدیل به یک اسطوره در جمع آبی و اناری پوشان شد و هواداران بارسلونا همواره از اینیستا به طور ویژه ای یاد می کنند.

اکنون آلوز قرار است شماره 8 را بپوشد؛ شماره ای که برای یک مدافع راست قدری عجیب به نظر می رسد و معمولا مدافعان کناری چنین شماره هایی را بر تن نمی کنند و این شماره ها مربوط به هافبک ها و بازیکنان خط میانی است. البته اینیستا واکنش خوبی نسبت به پوشیدن شماره 8 بارسلونا توسط دنی آلوز داشته است.

اینیستا درباره اینکه دنی آلوز قرار است شماره 8 بارسلونا را بپوشد گفت:"پوشیدن شماره 8 توسط دنی خیلی خوب خواهد بود." و بدین ترتیب واکنش مثبتی نسبت به این تصمیم دنی آلوز داشت.

1470