قدوس جانشین احتمالی طارمی در ترکیب تیم ملی؟

قدوس جانشین احتمالی طارمی در ترکیب تیم ملی؟

پایگاه خبری فوتبالی- در غیاب مهدی طارمی در دو بازی مقابل لبنان و سوریه، احتمال بازگشت سامان قدوس به ترکیب اصلی تیم ملی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که کماکان خط خوردن مهاجم پورتو از فهرست تیم ملی سوژه صحبت کارشناسان  است، این سوال مطرح شده که چه کسی جای این بازیکن را در ترکیب تیم ملی خواهد گرفت.

همه چیز بستگی به تفکر اسکوچیچ دارد و اینکه او می‌خواهد تیمش را با دو مهاجم به میدان بفرستد یا اینکه فقط آزمون را به عنوان مهاجم تخصصی در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

اگر فرض کنیم که او سراغ بازی با یک مهاجم تخصصی خواهد رفت، یکی از بازیکنانی که شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی خواهد داشت، سامان قدوس است.

پست او هیچ ارتباطی به پست طارمی ندارد منتهی ویژگی‌های هافبک برنتفورد باعث شده تا احتمال بازگشت این بازیکن به ترکیب اصلی تیم ملی وجود داشته باشد و این بازیکن – که غیبتش جلوی امارات و کره جنوبی، اتفاق عجیبی بود – به احتمال بسیار زیاد، یکی از 11 بازیکنی باشد که از ابتدا جلوی لبنان بازی خواهند کرد.

 سامان زمانی که در لیگ سوئد و باشگاه اوسترشوندس توپ می‌زد یک مهاجم مرکزی بود و در آن فصل حتی جایزه بهترین مهاجم فصل لیگ سوئد را هم به دست آورد و اگر قرار به انتخاب جانشین طارمی باشد، اسکوچیچ به بازیکنی نیاز دارد که از کناره‌ها به خط حمله اضافه شود و به سردار آزمون در کارهای هجومی کمک کند. 

7655