بهاروند: استقلال و پرسپولیس نباید درآمد سایر تیم‌ها را کم کنند

بهاروند: استقلال و پرسپولیس نباید درآمد سایر تیم‌ها را کم کنند

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست سازمان لیگ فوتبال می‌گوید واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها به ضرر باشگاه‌های کم درآمد خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، ماجرای واگذاری تبلیغات محیطی لیگ برتر به باشگاه‌ها به یک بحران عجیب در فوتبال ایران تبدیل شده است. از این رو در جلسه امروز مدیران باشگاه ها با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هم نتیجه ای عایدی طرفین نشد.

در این شرایط قرار است کارگروهی تشکیل شود و در این خصوص به یک نتیجه خوب برسد. یکی از مخالفان این طرح سازمان لیگ فوتبال ایران است که تاکنون تبلیغات محیطی لیگ را در اختیار داشته است.

حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ در این خصوص گفت: « واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها پیشنهاد بدی نیست و هر کاری که بتواند به درآمدزایی باشگاه‌ها کمک کند مورد استقبال ما قرار می‌گیرد اما نگرانی ما تحقق درآمدهای مورد نظر و البته وضعیت باشگاه‌های دیگر است.»

او ادامه داد: «در واقع اینکه درآمدزایی پرسپولیس و استقلال از این محل موجب کاهش درآمد سایر باشگاه‌ها شود اتفاق خوبی نخواهد بود. ما نگران باشگاه‌هایی هستیم که از ظرفیت و توان درآمدزایی مناسب برخوردار نیستند و در این صورت شرایط آن‌ها سخت خواهد شد.»

باید منتظر ماند و دید در نهایت موضوع تبلیغات محیطی که استارتش توسط مدیرعامل استقلال خورده به کجا خواهد انجامید.

1470