جزییات حمله چهار سارق به خودروی هافبک پی‌اس‌جی

جزییات حمله چهار سارق به خودروی هافبک پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - آندر هررا بازیکن پی اس جی پس از آن که شب گذشته در حومه پاریس مورد حمله سارقان قرار گرفته بود، به کلانتری رفت و شکایت کرد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک شب گذشته با حمله سارقان به خودش مواجه شد که تلفن همراهش و کیف پولش که حاوی 200 یورو بود را به سرقت بردند. در لحظه حادثه، هررا در مقابل چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی توقف کرده بود که چهار سارق وارد خودرویش می شوند و لوازم شخصی او شامل موبایلش و یک کیف پول حاوی 200 یورو پول نقد را به سرقت برده اند.

پلیس از صبح تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده است. مطبوعات فرانسه گزارش داده اند که یکی از سارقان یک کارگر جنسی تراجنسی بوده است هر چند که هویت متهم فعلا هنوز فاش نشده است. لوپاریزین گزارش داده است که یکی از سارقان از هررا خواسته است تا محل قراری را برای پس دادن تلفن همراهش انتخاب کند که هافبک اسپانیایی با این درخواست شدیدا مخالفت کرده است.

در سالهای اخیر منطقه "بویس بولینی" که هررا در ان مورد سرقت قرار گرفته به یک منطقه خطرناک تبدیل شده است چرا که آمار جرم و جنایت در آن خیلی زیاد است. از سال 2013  کارگران جنسی زیادی در این منطقه به قتل رسیده اند در حالی که خشونت و سرقت از اتومبیل ها به اتفاقی رایج تبدیل شده است.

4125