ستاره پاریسن ژرمن: برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تمامی افتخاراتم را فدا خواهم کرد

ستاره پاریسن ژرمن: برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تمامی افتخاراتم را فدا خواهم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن اعتراف کرد که نمی‌خواهد بدون قهرمانی در چمپیونز لیگ از پاریس جدا شود. 

به گزارش فوتبالی، این وینگر 33 ساله تاکنون موفق به فتح 17 جام در دوران فوتبالی‌اش شده است، اما احساس می‌کند که قهرمانی با پاریسن ژرمن در اروپا، بسیار خاص و ویژه خواهد بود. پاریسی‌ها در راستای تحقق این هدف در تابستان گذشته بازیکنانی همچون لیونل مسی، سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، اشرف حکیمی و جیانلوئیجی دوناروما را به خدمت گرفتند و حالا روی کاغذ، مدعی اول قهرمانی در اروپا محسوب می‌شوند. 

به نقل از مارکا، دی ماریا که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان را به همراه رئال مادرید در کارنامه دارد، در گفت و گویی با telefoot گفت: "حاضر هستم 17 تا جامم را بدهم تا در این فصل همراه با پاریسن ژرمن قهرمان چمپیونز لیگ شوم. خیلی از این هدف دور نیستیم. بعضی اوقات لازم نیست که نمایش بی نظیری برای قهرمانی در چمپیونز لیگ داشته باشید. ترک کردن پی‌اس‌جی بدون محقق کردن این رویا، بسیار سخت و دردناک خواهد بود. بازیکنان بزرگ و تاثیرگذاری در تیم داریم و به نظرم می‌توانیم با هر تیمی در اروپا رقابت کنیم. ماجراجویی سختی در پیش داریم، اما این تیم پتانسیل بسیار زیادی دارد."

4416