برنامه هواداران افراطی پاریسن ژرمن برای هو کردن مسی در پارک ده پرنس

برنامه هواداران افراطی پاریسن ژرمن برای هو کردن مسی در پارک ده پرنس

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که حذف پاری سن ژرمن از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، هنوز برای هواداران پی اس جی قابل هضم نبوده است و بخشی از این هواداران تصمیم گرفته اند که ستاره های تیم خود را هو کنند.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن فردا شب (یکشنبه) در هفته بیست و هشتم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه به مصاف رن می رود. این بازی در ورزشگاه خانگی تیم پی اس جی یعنی پارک ده پرنس برگزار خواهد شد و اولین بازی خانگی پی اس جی پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا است.

پاریسی ها پس از باخت مقابل بایرن مونیخ مقابل برست به میدان رفتند و به پیروزی رسیدند اما این بازی یک بازی خارج از خانه بود.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، هواداران افراطی پی اس جی تصمیم گرفته اند که در بازی پاریسن ژرمن و رن، لیونل مسی را در ورزشگاه پارک ده پرنس هو کنند و وقتی توپ زیر پای او می رود سوت بزنند چرا که آن ها معتقدند که لیونل مسی عملکرد بسیار ضعیفی مقابل بایرن مونیخ داشته است و به طور کلی آن طور که باید و شاید برای پی اس جی بازی نمی کند.

از سوی دیگر روند تمدید قرارداد مسی با پی اس جی فرسایشی شده است و همین قضیه موجب شده تا هواداران پاریسی به او بدبین شوند.

یکی از لیدرهای هواداران افراطی پی اس جی در این باره گفته است:" یکشنبه برای مسی سوت خواهیم زد. او دستمزد بسیار بالایی نسبت به آن چه که درون زمین ارائه می دهد دریافت می کند."

1470