قنبری: شرایط سختی در جام ملت‌ها داریم

قنبری: شرایط سختی در جام ملت‌ها داریم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک-مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال زنان ابراز امیدواری کرد که بتواند در بهترین وضعیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، زهرا قنبری بازیکن تیم ملی فوتبال زنان در حاشیه دیدار دوستانه درون تیمی امروز که به میزبانی مرکز ملی فوتبال برگزار شد، درباره آخرین وضعیت تیم ملی گفت: خداراشکر که شرایط تیم ملی خیلی خوب است و چندین اردو هست که کنار همدیگر هستیم و تمرین می‌کنیم، روز به روز بهتر شده و به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شویم.

قنبری درباره بازی درون تیمی امروز توضیح داد: بازی خیلی خوب بود، هر دو تیم تلاش خودشان را کردند و تمام نکاتی که کادرفنی می‌خواستند را بچه‌ها اجرا کردند.

هافبک-مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال زنان درباره در پیش بودن اردوی بلژیک گفت: اردوی بلژیک من فکر می‌کنم یک اردوی خیلی خوب برای ماست، چرا که ما می‌توانیم به آن شرایط و وضعیتی که کادرفنی از ما می‌خواهد نزدیک‌تر شویم و آماده‌تر برای جام ملت‌ها شویم؛ بازی‌های تدارکاتی می‌تواند کمک زیادی به ما داشته باشد که بتوانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و نقاط قوت‌مان را بیشتر کنیم.

زهرا قنبری در پاسخ به این‌که جام ملت‌ها را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: واقعا شرایط سخت است اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم خوب در این مسابقات ظاهر شویم و بتوانیم پاسخ زحمات همه کسانی که برای ما زحمت می‌کشند را بدهیم و قطعا در دور بعدی هر چه در توان داریم خواهیم گذاشت.

او درباره آمادگی جسمانی‌اش هم پاسخ کوتاهی داشت و گفت: خداراشکر من خوبم و همه تلاشم این است که بتوانم روز به روز بهتر شوم.

1470