وقتی جانشین راموس در اولین ال‌کلاسیکوی خود گلزنی کرد

وقتی جانشین راموس در اولین ال‌کلاسیکوی خود گلزنی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نیمه اول دیدار رئال مادرید و بارسلونا با پیروزی یک بر صفر سپیدپوشان مادریدی به پایان رسید و باید دید که در نیمه دوم آیا بارسلونا می تواند نتیجه را مقابل رئال مادرید برگرداند یا قرار است یک شکست دیگر را مقابل مادریدی ها تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، اما گل رئال مادرید را در نیمه اول این دیدار بازیکنی به ثمر رساند که کمتر کسی انتظارش را داشت او در این بازی گلی به ثمر برساند. داوید آلابا روی یک ضد حمله سریع و دیدنی توانست با شوتی محکم دروازه مارک آندره تر اشتگن را باز کند و بدین ترتیب اولین گلِ اولین ال کلاسیکوی فصل 2021/22 را به ثمر برساند.

آلابا بازیکنی بود که به عنوان جانشین سرخیو راموس به رئال مادرید آمد. بازیکن اتریشی تا پیش از این در بایرن مونیخ حضور داشت و با اتمام قرارداد خود با تیم مونیخی راهی رئال مادرید شد و اکنون در اولین ال کلاسیکوی خود گلزنی کرده است.

آلابا زمانی که در بایرن مونیخ بود یک بار در بازی مقابل بارسلونا گل به خودی زده بود اما این بار با پیراهن رئال مادرید دروازه بارسلونا را به شکلی دیدنی باز کرد تا اولین ال کلاسیکوی شماره 4 جدید رئال مادرید برای او خوش یمن باشد.

1470