شوک به رئال مادرید: وداع احتمالی زوج قلب خط دفاعی با ال‌کلاسیکو

شوک به رئال مادرید: وداع احتمالی زوج قلب خط دفاعی با ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا و ادر میلیتائو زوج قلب خط دفاعی رئال مادرید با مصدومیت از بازیهای ملی برگشته اند تا رئال مادرید با یک شوک عجیب مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، داوید و ادر در این فصل بارها زوج خط دفاعی رئال مادرید بوده اند و آنچلوتی نیز روی آنها برای بازیهای حساس پیش روی تیمش مقابل بارسلونا و شاختار دونتسک حساب می کرد اما حالا هر دو مصدوم شده اند و احتمال دارد که هر دو بازی را از دست بدهند. در ساعات آینده کادر پزشکی رئال مادرید از هر دو بازیکن تست می گیرد تا شرایط دقیقشان مشخص شود.

در حال حاضر به نظر می رسد که آنچلوتی چاره ای جز استفاده از زوج خسوس وایخو- ناچو فرناندز ندارد. خسوس در این فصل حتی یک دقیقه هم در رئال نداشته اما به نظر می رسد که فرصتی طلایی پیش رویش است. از سویی کارواخال همچنان مصدوم است تا آنچلوتی در پست دفاع راست مجبور به استفاده از لوکاس وازکز در پست غیرتخصصی باشد. البته خیال رئال در سمت چپ خط دفاعی راحت تر است چرا که فرلاند مندی و مارسلو هر دو از مصدومیت برگشته اند و می توانند در ترکیب قرار بگیرند. البته مندی قابلیت حضور در پست دفاع میانی را دارد و شاید آنچلوتی تصمیم بگیرد که از بازیکن فرانسوی در پستی غیرمعمول و غیرمنتظره استفاده کند.

4125