عکس؛ صمیمیت ویژه لواندوفسکی و مدافع رئال مادرید در ال کلاسیکو

عکس؛ صمیمیت ویژه لواندوفسکی و مدافع رئال مادرید در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی، مهاجم تازه وارد بارسلونا که از بایرن مونیخ به این تیم پیوسته است، در ال کلاسیکو با داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید که در تابستان گذشته از بایرن مونیخ به رئال مادرید آمده است، خوش و بش ویژه ای داشت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در ال کلاسیکوی دوستانه در لاس وگاس آمریکا که از ساعت 7:30 صبح امروز برگزار شد، موفق شد رئال مادرید را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد که رافینیا در این بازی درخشان ظاهر شد و توانست تک گل آبی و اناری پوشان را به ثمر برساند.

روبرت لواندوفسکی که از سال 2014 در بایرن مونیخ حضور داشته است، هنوز با بازیکنان سابق بایرن رفاقت دارد که یکی از این بازیکنان داوید آلابا است که او هم در دوران حضورش در بایرن مونیخ که از سال 2010 به بعد بوده است، با لواندوفسکی هم تیمی بوده است و دوستی آن ها از همان زمان شکل گرفته است.

لواندوفسکی در این ال کلاسیکوی دوستانه یک نیمه به میدان رفت که البته موفق به گلزنی نداشت اما تلاش هایی برای انجام این کار داشت. لواندوفسکی در شروع نیمه دوم جای خود را به پیر امریک اوبامیانگ داد که این بازیکن در دورتموند هم تیمی لواندوفسکی بوده است.

1470