پیکه: بنزما با رفتن رونالدو مهم‌ترین بازیکن رئال شد/ پویول: پیکه یکی از بهترین مدافعان تاریخ است

پیکه: بنزما با رفتن رونالدو مهم‌ترین بازیکن رئال شد/ پویول: پیکه یکی از بهترین مدافعان تاریخ است

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع اسپانیایی و با تجربه آبی اناری ها در آستانه ال کلاسیکو درباره مهاجم حریف صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، جرارد پیکه، مدافع ملی پوش بارسلونا پیش از دیدار حساس فردا مقابل رئال مادرید در خصوص کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید صحبت هایی را بیان کرد. پیکه در این زمینه گفت:

"خروج کریستیانو رونالدو فضایی که ایده آل بود و اشغال شده بود را برای بنزما باز کرد. کریم همیشه نشان داده که می تواند کارهایی بیشتر از گلزنی انجام دهد. او توانایی انجام چندین کار همزمان را دارد."

مدافع با تجربه بلوگرانا ادامه داد:

"بنزما اکنون اهمیت بیشتری پیدا کرده است. می دانیم که گل زدن چقدر سخت است. وقتی مقابل او بازی می کنیم، لحظات بسیار خوبی خواهیم داشت."

لازم به ذکر است که کریم بنزما، مهاجم ملی پوش فرانسوی در هشت بازی ابتدایی لالیگا موفق به زدن نُه گل و ثبت هفت پاس گل برای رئالی های مادریدی شده است.

همچنین کارلس پویول، اسطوره بارسلونا نیز درباره جرارد پیکه صحبت کرده است. پویول در خصوص همبازی سابق خود در تیم کاتالانی گفت:

"در واقع من و جرارد خیلی سریع با هم ارتباط برقرار کردیم. چه خارج از زمین و چه درون زمین. بازی کردن با او خیلی آسان بود. جرارد بازیکن سطح بالایی است که بازی در بارسلونا را به خوبی بلد بود زیرا آموزش دیده‌ی لاماسیا است. او از نظر من یکی از بهترین مدافعان میانی تاریخ است."

9404