اعلام لیست بارسلونا برای ال کلاسیکو؛ آلبا خودش را رساند

اعلام لیست بارسلونا برای ال کلاسیکو؛ آلبا خودش را رساند

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان مدیر بارسلونا نفسی به راحتی کشید چرا که در نهایت جوردی آلبا در لیست بارسلونا برای بازی مقابل رئال مادرید قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، آلبا با وجود مصدومیت به زور آمپول خودش را به بازی مقابل رئال مادرید رساند و می تواند در این بازی حضور داشته باشد چرا که در لیست قرار گرفته است. از سویی اریک گارسیا پس از یک جلسه محرومیت دوباره به لیست برگشته هر چند که آرائوخو به علت مصدومیت در بازی حضور ندارد. بدین ترتیب اریک در کنار پیکه زوج خط دفاعی را تشکیل می دهند و البا و اسکار مینگزا در دو جناح خط دفاعی حضور خواهند داشت. ممفیس دیپای و آنسو فاتی هم زوج خط حمله می مانند.

در خط هافبک نبود پدری قطعی است و بدین ترتیب به نظر می رسد که بوسکتس، دی یونگ و گاوی خط هافبک را تشکیل می دهند. گاوی در صورت فیکس شدن مقابل رئال مادرید رکورد جدیدی را خواهد شکست و به جوان ترین بازیکن بارسا تبدیل می شود که در ال کلاسیکو فیکس می شود.

لیست بارسا برای ال کلاسیکوی یکشنبه عصر در نیوکمپ بدین شرح است:ترشتگن، نتو، پیکه، دست، لنگله، مینگزا، اریک گارسیا، اومتیتی، سرجی روبرتو، آلبا، دی یونگ، بوسکتس، فاتی، ممفیس، پوچ، کوتینیو، آگوئرو، لوک دی یونگ، دمیر، پنیا، گاوی، بالده، نیکو. 

4125