فرصت ایده‌آل رئال مادرید برای ثبت رکوردی تاریخی در ال‌کلاسیکو

فرصت ایده‌آل رئال مادرید برای ثبت رکوردی تاریخی در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار حساس رئال مادرید و بارسلونا همواره از لحاظ نکات آماری هم جذاب است و پیش از برگزاری این بازی به آن ها توجه شده و توسط رسانه های مختلف مورد بررسی قرار می گیرند.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان، سرمربی بارسلونا اگر بتواند مقابل رئال مادرید نتیجه بگیرد و تیمش به پیروزی برسد، می تواند اوضاع بحرانی بارسلونا را تا حدودی بهبود ببخشد و میان هواداران آبی و اناری ها محبوبیت کسب کند. کومان هر دو ال کلاسیکو خود در فصل گذشته را باخت.

رئال مادرید برای سه ال کلاسیکوی پشت سر هم بارسلونا را شکست داده است و اکنون اگر باز هم بتواند بارسلونا را شکست دهد، به تعداد 4 برد پیاپی مقابل بارسلونا خواهد رسید و بدین ترتیب به رکوردی دست پیدا می کند که از سال 1965 تاکنون سابقه نداشته است. رئال مادرید پس از سال 1965، هرگز نتوانسته بیش از سه برد پیاپی مقابل بارسلونا داشته باشد و اگر کارلو آنچلوتی بتواند بارسلونا را شکست دهد، کار بزرگی انجام داده و به آن رکورد خواهد رسید.

رئال مادرید با هدایت زیدان هرگز در نیوکمپ شکست نخورده است اما این قضیه برای آنچلوتی برعکس است چرا که او در دوره اول حضورش در رئال مادرید، هر دو ال کلاسیکوی خود در نیوکمپ را باخت.

1470