ناگلزمان: مربی‌گری در لیگ جزیره؟ امیدوارم 5 سال دیگر در مونيخ بمانم!

ناگلزمان: مربی‌گری در لیگ جزیره؟ امیدوارم 5 سال دیگر در مونيخ بمانم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی باواریایی ها ظاهرا از سپری کردن روزهای خود در مونیخ لذت برده زیرا که در گفت و گوی کوتاهی که انجام داده و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حضور این سرمربی جوان و موفق در لیگ برتر انگلستان، از حضور در این شهر و باشگاه بایرن مونیخ شدیدا احساس رضایت داشته و ابراز امیدواری کرده که بتواند سال های بیشتری در مونيخ بماند و مربی‌گری کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوسبال نیوز، تیم فوتبال بایرن مونیخ با یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و جدید خود که در ابتدای فصل جاری از لایپزیش به خدمت گرفته، در رقابت های بوندسلیگا و چمپیونزلیگ شروع بسیار خوبی داشته و در حال حاضر، در صدر گروه خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و البته جدول رده بندی بوندسلیگا قرار دارد. طبق این گزارش، یولیان ناگلزمان در پاسخ به سوالی مبنی بر حضورش در لیگ برتر فوتبال جزیره، چنین بیان داشت:

"اول از همه باید بگویم که قرارداد پنج ساله با باشگاه بایرن مونیخ دارم. امیدوارم بتوانم سال‌ های زیادی در بایرن مونیخ بمانم چون که عاشق این باشگاه و شهر هستم. امیدوارم آن قدرها خوب کار کنم که بایرن مونیخ پنج سال دیگر هم با من قرارداد ببندد!"

لازم به تاکید مجدد است که یولیان ناگلزمان در انتهای فصل گذشته فوتبال آلمان و در یک انتقال پر سر و صدا و پر حرف و حدیث، از تیم لایپزیش به بایرن مونیخ آمد و قراردادی پنج ساله را با باواریایی ها به امضا رساند.

9404