نظر ستاره رئال مادرید در خصوص برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی

نظر ستاره رئال مادرید در خصوص برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید مدعی است که برگزاری جام جهانی در هر دو سال، یک ظلم به بازیکنان فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، مسئولین فیفا در تلاش هستند که فرمت جام جهانی را عوض کنند و به جای چهار سال، هر دو سال یک بار آن را برگزار کنند. این تصمیم فیفا مورد انتقاد بسیاری از بازیکنان قرار گرفت و آن‌ها ادعا کردند که زمان مناسبی برای استراحت و ریکاوری نخواهند داشت و هنوز کسی آماده چنین تغییر بزرگی نیست. 

به نقل از مارکا، مودریچ در کنفرانس خبری راجع به این موضوع گفت: "از نظر من، برگزاری جام جهانی در هر دو سال، غیر منطقی و عقلانی است. جام جهانی خاص و ویژه است، زیرا همه چهار سال منتظر وقوع چنین رویدادی هستند. آن‌ها (سران فیفا) از بازیکنان در هیچ موضوعی مشورت نمی‌گیرند و در تلاش هستند تا کارهای خود را بدون دخالت بازیکنان انجام دهند. صادقانه بگویم، من جام جهانی را که هر دو سال برگزار شود را نگاه نخواهم کرد. 

مودریچ در ادامه همچنین در خصوص شانس کریم بنزما در مراسم توپ طلا گفت: "کاندیداهای مختلفی وجود دارند و کریم یکی از آن‌هاست و امیدوارم برنده شود. او شایستگی این عنوان را دارد، زیرا عملکرد خیلی خوبی در فصل گذشته داشته است."

4416