توصیه دی بروین به استرلینگ در خصوص ترک منچسترسیتی

توصیه دی بروین به استرلینگ در خصوص ترک منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروین هافبک بلژیکی منچسترسیتی اذعان کرد که وضعیت الان رحیم استرلینگ را درک می‌کند، اما به او توصیه کرد که سیستم چرخشی را بپذیرد  و هدف بزرگ‌تر را ببیند. 

به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ همانند فصول گذشته دیگر جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پپ گواردیولا ندارد و چند وقت پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ممکن است برای بازی کردن بیشتر، منچسترسیتی را ترک کند. بارسلونا نیز چند وقتی است که این ستاره انگلیسی بیست و شش ساله را زیر نظر دارد، اما کوین دی بروین امیدوار است تا استرلینگ را بیشتر در اتحاد ببیند. 

به نقل از سایت گل، سه شنبه شب منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت. کوین دی بروین درباره مسائل اخیر استرلینگ گفت: "سیستم چرخشی مهم است. ما در چهار تورنمنت حضور داریم و صعود به مراحل کار بسیار سختی است. من ناراحتی رحیم را درک می‌کنم. در نهایت مربی است که تصمیم آخر را می‌گیرد و این کار بسیار سختی است. ما گروهی از 22 یا 23 بازیکن ملی پوش هستیم و تمامی بازیکنان از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند. شما هر کسی را برای ترکیب اصلی انتخاب کنید، تصمیم درستی است. باید تلاش کنیم تا بیشتر هم دیگر را درک کنیم."

4416