تمجید کومان از وینگر برزیلی پس از گلزنی برابر والنسیا

تمجید کومان از وینگر برزیلی پس از گلزنی برابر والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا به تمجید از عملکرد فیلیپ کوتینیو در بازی باربر والنسیا پرداخت و اذعان کرد که همیشه به توانایی‌های این وینگر برزیلی ایمان داشته است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم بارسلونا و والنسیا از چهارچوب هفته هشتم لالیگا در نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در پایان، کاتالان‌ها موفق شدند با حساب 3-1 به پیروزی برسند. زمانی که آبی اناری‌ها با یک گل جلو بودند، کومان تصمیم گرفت کوتینیو را وارد میدان کند و این ستاره سابق لیورپول موفق شد گل سوم بلوگرانا را بزند تا پس از مدتی طویل، پایش به گلزنی باز شود. آخرین بار این بازیکن در اواخر سال 2020 موفق به گلزنی شده بود و حالا پس از سپری کردن چندین مصدومیت و چند ماه دوری از میادین، توانست بار دیگر لذت گلزنی را بچشد.

به نقل از سایت گل، کومان پس از پایان بازی درباره عملکرد کوتینیو و تاثیرش روی بازی گفت: "خوب بود. زمانی که وارد میدان بازی خوبی به نمایش گذاشت. با آزادی عملی که داشت، توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. فیلیپ می‌داند که چگونه گلزنی کند. او قدم بسیار مهمی را برداشت، زیرا من همیشه به توانایی‌های کوتینیو ایمان داشتم. از نظر فیزیکی نیز، او هر روز بهتر و بهتر می‌شود و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک، به یکی از مهره‌های اصلی ترکیب نیز تبدیل شود."

4416