پیروزی شیرین کاتالان‌ها در شب گلزنی ستاره برزیلی

پیروزی شیرین کاتالان‌ها در شب گلزنی ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در برابر والنسیا به پیروزی ارزشمند سه بر یک دست پیدا کرد و کمی اوضاع خود را در جدول بهبود بخشید. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب در ادامه هفته نهم لالیگا اسپانیا، دو تیم بارسلونا و والنسیا از ساعت 22:30 به وقت تهران در نیوکمپ به مصاف هم رفتند. پیش از شروع این دیدار، هر دو تیم شرایط کاملا مشابهی نسبت به هم دیگر داشتند و با 12 امتیاز در جایگاه‌های نهم هشتم و نهم قرار گرفته بودند. شاگردان کومان با توجه به حواشی اخیر بلوگرانا، اصلا اتسمفر خوبی را تجربه نمی‌کنند و برای آرام شدن اوضاع، نیاز مبرمی به این 3 امتیاز داشتند. 

در این دیدار، ابتدا خوزه لوئیس گایا مدافع والنسیا موفق شد در دقیقه 5 گل اول را وارد دروازه بارسلونا کند تا به هواداران بارسا شوک وارد شود. اما در دقیقه 13 همکاری آنسو فاتی و ممفیس دپای، منجر به زدن گل تساوی شد و بلوگرانا سریع به بازی برگشت. در دقیقه 41 آبی اناری‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و ممفیس دپای موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا کومان با آرامش بیشتری به رختکن برود. 

در نیمه دوم بارسلونا تیم بهتر میدان بود و بیشتر سعی در حفظ توپ و جلوگیری از حملات والنسیا می‌کرد. با این حال در دقیقه 85، فیلیپ کوتینیو موفق شد بعد از مدت‌ها گلزنی کند و گل سوم را به ثمر برساند. این دیدار در نهایت با نتیجه 3-1 به سود بارسا خاتمه یافت. 

4416