توضیح سولشر راجع به قرار دادن مگوایر در ترکیب اصلی

توضیح سولشر راجع به قرار دادن مگوایر در ترکیب اصلی

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد از تصمیمش در مورد استفاده کردن از هری مگوایر در دیدار برابر لسترسیتی دفاع کرد. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه، دو تیم لسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه کینگ پاور به میدان رفتند و در پایان شاگردان براندان راجرز به پیروزی شیرین 4-2 رسیدند تا سولشر در سه دیدار گذشته خود طعم پیروزی را نچشیده باشد. در این بازی، با توجه به مصدومیت واران، سولشر تصمیم گرفت تا از زوج مگوایر و لیندلوف در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ استفاده کند. مگوایر پیش از این بازی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و البته اصلا نمایش خوبی در بازی مقابل لسترسیتی نداشت. اما سولشر مدعی است که مگوایر آماده بن نظر می‌رسید و در شرایط آمادگی قرار داشت. 

به گزارش سایت گل، سرمربی نروژی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "بازی دادن به هری تصمیم من بود. او در دوران ریکاوری خود سخت تلاش کرد و از نظر من، آماده به نظر می‌رسید. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست، او نقش کاپیتان و رهبر را دارد و می‌خواستیم در سریع‌ترین زمان ممکن، او را به ترکیب بازگردانیم، زیرا تاثیر زیادی در بازی ما می‌گذارد. او در طول بازی بهتر و بهتر شد."

4416