بازیکن سابق منچستریونایتد: از این که توپ طلا به مسی می‌رسد، خسته شده‌ام

بازیکن سابق منچستریونایتد: از این که توپ طلا به مسی می‌رسد، خسته شده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - پاتریس اورا مدافع فرانسوی سابق منچستریونایتد و یوونتوس اذعان کرد که از نگاه کردن مراسم توپ طلا و این که در آخر آن، جایزه همیشه به مسی می‌رسد، خسته شده است. 

به گزارش فوتبالی، رقابت برای توپ طلای 2021 از همیشه سخت‌تر به نظر می‌رسد و حالا به جز نام رونالدو و مسی، بازیکنانی همچون رابرت لواندوفسکی، کریم بنزما و انگولو کانته نیز شانس برنده شدن این جایزه بزرگ را دارند. ماه گذشته جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی موفق شد جایزه مرد سال فوتبال اروپا را تصاحب کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این رقابتی‌ترین دوره توپ طلا در یک الی دو دهه اخیر می‌باشد. از سال 2008 به این سمت، لیونل مسی 6 بار و کریستیانو رونالدو 5 بار برنده این جایزه شده‌اند و یک بار نیز لوکا مودریچ ستاره اهل کروات رئال مادرید توانست این جایزه را تصاحب کند.

به نقل از مارکا، پاتریس اورا در مصاحبه‌ای، درباره شانس اصلی توپ طلا گفت: "از نظر من، این توپ طلا باید به کانته یا جورجینیو برسد. از این که همیشه به مسی می‌رسد و او برنده است، خسته شده‌ام. مسی سال گذشته چه چیز مهمی را برنده شد؟ بله، توانست با آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا شود، اما با بارسلونا چه کار مهمی انجام داد؟ هیچی." 

4416