عکس؛ پاتریس اورا هافبک سابق بارسلونا را به تمسخر گرفت

عکس؛ پاتریس اورا هافبک سابق بارسلونا را به تمسخر گرفت

خبرگزاری فوتبالی - پاتریس اورا، بازیکن سابق منچستریونایتد و یوونتوس، آرتورو ویدال، هافبک سابق بارسا و یوونتوس را که در حال حاضر در اینتر توپ می‌زند، به باد تمسخر گرفت. آرتورو ویدال در تابستان گذشته از بارسلونا راهی اینتر شد. او زمانی در یوونتوس با پاتریس اورا و آندره آ پیرلو هم‌تیمی بود و هدایت آن تیم را آنتونیو کونته بر عهده داشت. ویدال اکنون در اینتر شاگرد کونته است.

به گزارش فوتبالی، پاتریس اورا با انتشار عکسی قدیمی که مربوط به دوران حضور اورا، ویدال و پیرلو در یوونتوس است به نوعی به ویدال طعنه زد. او در ابر دیالوگ پیرلو نوشت:" پت، چه کسی پشت سر توست؟" و بالا سر خودش نوشت:"مگر اینکه حافظه‌ام را از دست داده باشم، این شخص قبلا با ما بازی می‌کرده است" پاتریس اورا چهره آرتورو ویدال را با یک ایموجی پوشانده است.

پاتریس اورا در توضیحات این پست نوشت:" برنده شدن مهم نیست ، بلکه تنها چیزی است که به حساب می‌آید! اما یوونتینو بودن برای همیشه تنها چیزی است که مهم است (ویدال متاسفم)." در واقع این جملات، بخش هایی از صحبت های ویدال بود که خود را به شدت یووه‌ای می‌دانست و معتقد بود که در ایتالیا در تیمی به جز یوونتوس بازی نخواهد کرد اما شرایط به شکلی پیش رفت که این بازیکن راهی اینتر شد.

1470