پیولی: درباره دیاز و زلاتان فردا تصمیم می‌گیرم ولی تاتاروشانو قطعا بازی می‌کند

پیولی: درباره دیاز و زلاتان فردا تصمیم می‌گیرم ولی تاتاروشانو قطعا بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری پیش از دیدار تیمش مقابل هلاس ورونا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، استفانو پیولی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب میلان برابر هلاس ورونا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت های سرمربی میلان در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

وقفه بازی های ملی چطور بود؟ 

"خاص، مثل تمام وقفه های دیگر. ما همگی یکدیگر را تنها در روز گذشته ملاقات کردیم اما تیم تمرکز مناسبی دارد. ورونا تحت هدایت تودور عملکرد خوبی دارد و ما باید مراقب باشیم."

فضای حاکم بر میلانلو چگونه است؟

"تیم عملکرد عالیش در برگامو را فراموش نکرده است. ما در رابطه با کاری که انجام می دهیم، ایده های مشخصی داریم. فردا ما برابر حریفی بسیار قدرتی قرار خواهیم گرفت و نیاز به کیفیت مناسب و انرژی فیزیکی بالایی داریم."

حال ابراهیموویچ چطور است؟

"بهتر است. او کارش را در زمین مسابقه شروع کرده و از روز گذشته با ما در تمرینات گروهی شرکت داشته است. تمرینات فردا، تعیین کننده خواهد بود و سپس تصمیم می گیریم آیا او آماده دعوت شدن است یا خیر. وضعیت او در حال پیشرفت است."

وضعیت ریکاوری ژیرو چگونه است؟

"او به خوبی تمرین کرده و مشکل درد در ناحیه کمر او برطرف شده است. فردا او همراه ما خواهد بود."

تاتاروشانو فردا در ترکیب اصلی خواهد بود؟

"تاتاروشانو فردا از ابتدا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. او یک بازیکن بسیار حرفه ای است و در این جا او توسط همه تحسین می شود."

آیا کالابریا فردا حضور خواهد داشت؟

"او خوب است و مدت سه روزی است که با ما تمرین داشته و او هم فردا ما را همراهی خواهد کرد."

آیا میرانته آماده است؟

"میرانته به یک هفته بیشتر برای آمادگی نیاز دارد اما از ورود او خوشحالم. از باشگاه متشکرم چرا که ما به یک بازیکن دیگر نیاز داشتیم. او فردی جدی و حرفه ای است."

آیا احساس می کنید که بد شانس هستید؟

"بدشانسی برای کسانی است که احساس بد شانسی دارند و برای ما این طور نیست. تیم ما می خواهد از پس تمامی مشکلات با موفقیت خارج شود و این سختی ها ارزش ما را نشان می دهد."

وضعیت براهیم دیاز چگونه است؟

"او در طول این وقفه دو هفته ای خوب بود اما صبح امروز احساس خوبی نداشت و فردا خواهیم دید که چه خواهد شد."

آیا بالو توره فردا بازی خواهد کرد؟

"او از تیم ملی در وضعیت خوبی بازگشته است. زمان مناسبی برای هماهنگی داشته و در بازی برابر ونتزیا کمی تردید داشت اما اکنون رشد کرده است."

بازگشت و ریکاوری کرونیچ؟

"بسیار مهم است، او این فصل شروع بسیار خوبی داشت. او یکی از آن هایی هست که بیشترین رشد را داشته است و همچنین می تواند به عنوان هافبک هجومی بازی کند."

9404