رئال مادرید برای خرید یکی از بهترین خط هافبک‌های تاریخ چقدر خرج کرده بود؟

رئال مادرید برای خرید یکی از بهترین خط هافبک‌های تاریخ چقدر خرج کرده بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - زوج تونی کروس و لوکا مودریچ در رئال مادرید تشکیل یکی از بهترین زوج خط هافبک های تاریخ را دادند چرا که این دو بازیکن در رئال مادرید به افتخارات زیادی دست یافتند و 4 بار در کنار هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند که در تاریخ کم سابقه است.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ در تابستان 2012 و تونی کروس در تابستان 2014 به رئال مادرید پیوستند و از فصل 2014/15 بود که این زوج خط هافبک در رئال مادرید شکل گرفت. دو بازیکنی که توانایی بالایی در بازیسازی و خلق موقعیت دارند و همچنین پاس هایی تماشایی و کلیدی به هم‌تیمی های خود می دهند. البته سبک این دو بازیکن تفاوت هایی هم با هم دارد به طور مثال لوکا مودریچ توانایی ویژه ای در پاس دادن با بیرون پا دارد و تونی کروس می تواند پاس های قُطری بلندی بیندازد.

رئال مادرید لوکا مودریچ را در تابستان 2012 با مبلغ 38.5 میلیون دلار خریداری کرد و در تابستان 2014 هم تونی کروس با قیمت 27.5 میلیون دلار به رئال مادرید آمد. نکته جالب اینجا است که مبلغی که رئال مادرید برای خرید این دو بازیکن خرج کرد، روی هم رفته کمتر از 70 میلیون دلار می شود و بدین ترتیب می توان دید که رئال مادرید با چه قیمت مناسبی این زوج ایده آل خط هافبک را خریده است.

1470