غیررسمی؛ قرارداد پدری با بارسلونا تمدید شد/ نقش غیرمستقیم پی‌اس‌جی در بند فسخ 1 میلیاردی!

غیررسمی؛ قرارداد پدری با بارسلونا تمدید شد/ نقش غیرمستقیم پی‌اس‌جی در بند فسخ 1 میلیاردی!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه کاتالانی در تلاش است تا آخرین مراحل پروژه تمدید قرارداد پدیده جوان آبی اناری ها را تکمیل و در اسرع وقت این موضوع را اعلام رسمی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس رسانه های اروپایی، پدری گونزالس جوان قرارداد جدیدی با کاتالان ها امضا کرده است. عنوان شده که روز جمعه این موضوع از طرف بلوگرانا به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

قرارداد جدید تا سال 2026 اعتبار دارد و بند فسخ پدری در این قرارداد، رشد قابل توجه ای داشته است. به نظر می رسد که بند فسخ پدری در این قرارداد به مبلغ یک میلیارد یورو رسیده که در تاریخ باشگاه کاتالانی بی سابقه است. در حال حاضر، تنها بند آزاد سازی قرارداد کریم بنزما با باشگاه رئال مادرید، همچين مبلغی را شامل می شود.

اما دلیل قرار دادن چنین مبلغ هنگفتی به عنوان بند فسخ قرارداد پدری گونزالس جوان چیست؟ 

ظاهرا مدیریت باشگاه بارسلونا می خواهد از پدیده جوان تیم خود محافظت کند. تقریبا همه منابع تایید کرده اند که بارسلونا قرارداد پدری گونزالس را تمدید کرده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است. دیگر نکته قابل توجه، بند فسخی است که باشگاه در قرارداد این بازیکن گنجانده و گفته می شود مبلغی معادل با یک میلیارد یورو است.

روبن اوریا، خبرنگار سرشناس رسانه های اسپانیایی در این مورد چنین توضیح می دهد:

"علت اصلی این بند فسخی که در قرارداد پدری گنجانده شده است، بندی ضد عملکرد مدیران باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه است. بارسلونا نمی خواهد اتفاقی که در گذشته برای نیمار رخ داد، بار دیگر برای یک بازیکن دیگر آبی اناری ها هم رخ بدهد."

9404