عکس؛ روزگاری که ادن هازارد ستاره و اسطوره چلسی بود

عکس؛ روزگاری که ادن هازارد ستاره و اسطوره چلسی بود

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد در تابستان 2019 از چلسی راهی رئال مادرید شد و هواداران رئال مادرید امیدوار بودند که این بازیکن بتواند جای خالی کریستیانو رونالدو را در رئال مادرید پر کند و بدین ترتیب یک شماره 7 جدید داشته باشند اما عملکرد ادن هازارد در رئال مادرید، فرسنگ ها با آن چیزی که از او انتظار می رفت، فاصله داشت.

به گزارش فوتبالی، هازارد بین سال های 2012 تا 2019 در چلسی حضور داشت و در این تیم تبدیل به یک ستاره جهانی شد. در چلسی ادن هازارد بسیار محبوب بود به طوری که هواداران چلسی علاقه خاصی به او داشتند و تصاویر و پوستر های او را به ورزشگاه استمفوردبریج می بردند و یا حتی در برخی از بازی های خاص یک بنر بزرگ از ادن هازارد در ابتدای بازی در دست هواداران چلسی قرار می گرفت.

هازارد تا آخرین بازی حضور خود در چلسی درخشید به طوری که او در فینال لیگ اروپای فصل 2018/19 توانست دو بار گلزنی کند و در آخرین قهرمانی خود به همراه چلسی نقش داشته باشد.

پس از آن دوران سیاه ادن هازارد در رئال مادرید آغاز شد. این بازیکن در رئال مادرید یا همواره مصدوم بوده است و یا عملکرد او به شکلی بوده که انتقاد برانگیز بوده است و شاید تعداد بازی های خوب او در رئال مادرید به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد.

باید دید که در صورت آمدن امباپه به رئال مادرید در تابستان بعدی چه آینده ای در انتظار هازارد خواهد بود.

1470