زجرهایی که در چلسی کشیدم، مرا به بازیکن کاملی تبدیل کرد

زجرهایی که در چلسی کشیدم، مرا به بازیکن کاملی تبدیل کرد

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی مدعی است که تجربه دردناک اول او در استمفورد بریج، باعث پیشرفت او شد.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو در سال 2011 برای اولین بار با پیراهن آبی‌های لندن به میدان رفت، اما نتوانست در 15 بازی برای آن‌ها گلی به ثمر برساند. اما پس از خروج از چلسی، او توانست پله‌های ترقی را طی کند و در اینتر به یک مهاجم قاتل در محوطه جریمه تبدیل شد و به همراه این تیم توانست اسکودتو را فتح کند. این مهاجم تنومند 28 ساله پس از 10 سال، بار دیگر به استمفوردبریج بازگشت تا خاطرات بد گذشته را از یاد ببرد. 

به نقل از سایت گل، لوکاکو در گفت و گویی با وبسایت رسمی باشگاه چلسی، درباره تجربه‌ اولش در این باشگاه پیش از قرض داده شدن به وست بروم و اورتون گفت: "دردناک و مفید بود، اما می‌خواهم بگویم که بیشتر مفید بود، زیرا به ذهنیت من کمک بسیاری کرد و توانستم امروز، به بازیکنی که می‌خواهم تبدیل شوم. تیم خیلی خوبی داشتیم و هیچ کس کار اضافی را که بعد از تمرینات انجام می‌دادند را نمی‌دید. به عنوان یک جوان 18 ساله در آن لحظه فهمیدم که چه کاری باید برای تبدیل شدن به یک بازیکن سطح جهانی انجام دهم."

4416