حسینی بی خیال رقابت با مظاهری نمی‌شود

حسینی بی خیال رقابت با مظاهری نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت رشید مظاهری به استقلال باعث بالا رفتن انگیزه سیدحسین حسینی شده است.

به گزارش فوتبالی، حسینی فصل گذشته و در رقابت با رشید مظاهری، رفتاری کاملا حرفه‌ای داشت و هیچ وقت به خاطر نیمکت‌نشینی، علیه محمود فکری یا فرهاد مجیدی صحبت نکرد و نهایتا در هفته‌های پایانی فصل جای مظاهری را در ترکیب اصلی استقلال گرفت.

در شرایطی که به نظر می‌رسید با جدایی مظاهری از استقلال، حضور حسینی در ترکیب اصلی این تیم برای فصل آینده قطعی شده باشد، بازگشت مظاهری باعث شد که امسال هم شاهد رقابت بین او و حسینی برای رسیدن به ترکیب اصلی باشیم. اتفاقی که می‌تواند روی انگیزه هر دو دروازه‌بان تاثیر مثبتی بگذارد.

در بازی دوستانه استقلال و پیکان، حسینی و مظاهری در ترکیب تیمشان به میدان رفتند که هیچکدام از آنها موفق به ثبت کلین‌شیت نشدند منتهی به گفته افراد حاضر در ورزشگاه، نمایش حسینی در نیمه اول رضایت فرهاد مجیدی را به همراه داشته است.

حسینی اگر چه در دقیقه 30 و علیرغم تمام تلاشش نتوانست پنالتی علی کوشکی را بگیرد اما آنطور که کانال باشگاه استقلال نوشته، واکنش عالی سید حسین حسینی در در دقیقه ۴۰ مانع از گلزنی تیم پیکان شد.

حالا باید دید رقابت دو دروازه‌بان سرشناس استقلال به سود چه کسی به پایان خواهد رسید و فرهاد مجیدی به کدام یکی از دروازه‌بان‌هایش اعتماد خواهد کرد.

9697