مهلت 3 هفته‌ای گل گهر به قلعه‌نویی؟ تکذیب شد

مهلت 3 هفته‌ای گل گهر به قلعه‌نویی؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا شایعه مهلت 3 هفته‌ای باشگاه گل گهر به امیر قلعه‌نویی صحت دارد؟

به گزارش فوتبالی، یکی از نگرانی‌‌های مدیران گل‌گهر سیرجان، نبود امیر قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم در سه ماه ابتدایی لیگ بیستم است و همانطور که در جریان هستید، او با حکم کمیته اخلاق، سه ماه نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند هر چند که مشکلی برای حضور در ورزشگاه و دیدن بازیهای گل گهر از نزدیک نخواهد داشت.

بعد از محرومیت قلعه‌نویی و در چند مقطع، شایعاتی درباره مذاکره باشگاه گل گهر با جواد نکونام برای جانشینی قلعه‌نویی مطرح شد که هم نزدیکان نکونام این خبر را تکذیب کردند هم اینکه باشگاه گل گهر به این مساله واکنش نشان داد و اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای تغییر سرمربی‌اش ندارد.

در چنین شرایطی، روزنامه گل امروز در گزارشی مدعی شده که مدیران باشگاه سیرجانی در حمایت از سرمربی تیمشان مردد شده‌اند و اگر او در هفته‌های ابتدایی لیگ نتواند نتیجه بگیرد، کارش را از دست خواهد داد و پرونده حضور او در گل گهر بسته خواهد شد.

مجتبی سرآسیایی که در دوران محرومیت امیر قلعه‌نویی، نفر اول نیمکت گل گهر خواهد بود، در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی، این شایعه را رد کرده و می‌گوید که باشگاه سیرجانی هیچ شرطی برای امیر قلعه‌نویی نگذاشته است.

امیر قلعه نویی در پایان بازی  استقلال و گل گهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی صحبت‌هایی را مطرح کرد که باعث محرومیت سه ماهه او شد و با توجه به اینکه سعید الهویی مربی گل گهر هم دو ماه از همراهی تیمش محروم است، حالا سرآسیایی در هفته‌های ابتدایی لیگ باید گل گهر را از کنار زمین هدایت کند و باید دید این مربی چه نتایجی با گل گهر خواهد گرفت.

7655