انتقال ۲ مهاجم خارجی به گل‌گهر سیرجان در روزهای آینده/ جذب بازیکن استقلال برای پر کردن خلأ تیم

انتقال ۲ مهاجم خارجی به گل‌گهر سیرجان در روزهای آینده/ جذب بازیکن استقلال برای پر کردن خلأ تیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجمانی از کشورهای گابن و هلند به‌زودی به تیم گل‌گهر سیرجان می‌پیوندند.

به گزارش فوتبالی، مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه گل‌گهر سیرجان، درخصوص تقابل هفته گذشته این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما حریف را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم. راه‌های نفوذ و حمله این تیم را بسته بودیم و می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم، اما بی‌دقتی بازیکنان در کنار اشتباهات داوری باعث شد به چیزی که استحقاقش را داشتیم، نرسیم و بازی مساوی تمام شود.

وی در مورد برنامه تمرینی گل‌گهر در تعطیلات لیگ برتر گفت: چند روز به بازیکنان استراحت دادیم و از روز سه‌شنبه، دور جدید تمرینات شروع می‌شود. طبق برنامه کادر فنی، آماده‌سازی بازیکنان را در مدت تعطیلی مسابقات پیش خواهیم برد.

مربی گل‌گهر سیرجان در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه یادآور شد: پرونده نقل‌وانتقالات ما هنوز بسته نشده است. چون هم جای خالی در فهرست‌مان داریم و هم طبق قانون می‌توانیم از سهمیه جذب بازیکن آزاد استفاده کنیم. یک مهاجم باکیفیت و آینده‌دار از تیم المپیک گابن در اختیار گرفتیم که امروز یا فردا، قراردادش نهایی می‌شود. یک مهاجم هلندی هم در نظر داریم که او هم قرار است به‌زودی به جمع نفرات ما اضافه شود.

سرآسیایی در مورد جذب احمد موسوی در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات گفت: موسوی بازیکن باکیفیتی است که پیش از این در گل‌گهر حضور داشته و با جوّ و فضای اینجا آشناست. در پست تخصصی دفاع راست کمبود بازیکن داشتیم و دو بازیکنی که در این پست استفاده می‌کردیم، غیرتخصصی بودند. بهنام برزای که وینگر و مهاجم است و قلعه‌نویی فصل گذشته برای اولین بار در پست دفاع راست به او بازی داد که البته برزای مهره موثری بود.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مهدی تیکدری در پُست دفاع راست بازی می‌کند، از توان هجومی گل‌گهر کاسته می‌شود. او یکی از بهترین وینگرهای ایران است و استفاده از او در دفاع راست باعث می‌شود توانایی‌هایش دیده نشود. با آمدن موسوی، تیکدری در پست اصلی خود بازی می‌کند. ما در پست دفاع راست تخصصی فقط محمد آقاجان‌پور را داشتیم. حالا با جذب احمد موسوی در این پست، هم دو بازیکن در اختیار داریم و هم برزای و تیکدری، از این به بعد در پست اصلی خودشان استفاده خواهند شد.

7474