تکرار مثلث مسی، ژاوی و اینیستا در بارسلونا با نسلی جدید؟

تکرار مثلث مسی، ژاوی و اینیستا در بارسلونا با نسلی جدید؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال حاضر در یک بحران فرو رفته است و روند نتیجه گیری این تیم اصلا مناسب نیست اما هواداران بارسلونا امیدوارند که در آینده این روند تغییر کند و بارسلونا به روز های خوب بازگردد چرا که آن ها ستاره های جوانی را در تیم خود دارند؛ ستاره هایی که می توانند آینده را تغییر دهند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بین سال های 2008 تا 2012 با هدایت پپ گواردیولا بهترین دوران تاریخ خود را تجربه کرد. آبی و اناری ها در آن مقطع دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند و سه بار فاتح لالیگا شدند. در آن دوران بارسلونا بازیکنان بسیار درخشانی داشت اما مهم ترین نکته در این تیم حضور هافبک هایی مثل ژاوی و اینیستا بود که طراحی حملات بارسلونا را با زیبایی و ظرافت هر چه تمام تر انجام می دادند.

لیونل مسی هم جلو تر از ژاوی و اینیستا بازی می کرد و بدین ترتیب این سه نفر تشکیل یک مثلث ویژه داده بودند.

اکنون بارسلونا سه بازیکن جوان دارد که دو تا از آن ها هافبک و یکی دیگر از آن ها مهاجم است. پدری، گاوی و آنسو فاتی می توانند در آینده تشکیل یک مثلث قدرتمند را بدهند. گاوی تنها 17 سال دارد و پدری و فاتی هم 18 و 19 ساله هستند. روزنامه اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که این بازیکنان می توانند یک مثلث بزرگ دیگر را در بارسلونا شکل بدهند و یادآور مثلث مسی، ژاوی و اینیستا باشند.

1470