بازیکنان جدید بنتو برای گمراه کردن ایران؟

بازیکنان جدید بنتو برای گمراه کردن ایران؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان جدید زیادی برای دیدار با ایران به اردوی تیم ملی کره جنوبی دعوت شده اند که این افراد روز گذشته مقابل دوربین های خبرنگاران قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نخستین جلسه تمرینی تیم ملی کره جنوبی روز گذشته در محل کمپ تیم های ملی این کشور برگزار شد. در لیست نفراتی که پائولو بنتو برای دو دیدار برابر سوریه و ایران به اردوی تیم ملی فراخوانده، اسامی جدید زیادی دیده می شود. این بازیکنان که پس از مدت ها به اردوی کره ای ها دعوت شده اند، روز گذشته در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

پایک سونگ هو که پس از 2 سال دوباره به تیم ملی کره جنوبی دعوت شده است در این خصوص گفت: اگر شما آماده باشید، شانس دعوت به تیم ملی را خواهید داشت. او در محل مرکز آموزش تیم های ملی کره در گفتگو با خبرنگاران قول داد از فرصتی که در اختیار او قرار گرفته، استفاده کند.

این بازیکن روز گذشته با حضور در اردوی تیم ملی کره جنوبی، با سایر هم تیمی هایش مشغول تمرین شد. او مدتی را به دلیل مشکلات انتقال و سازگاری با کی لیگ کره جنوبی به تیم ملی دعوت نشد اما در فصل جدید در 19 بازی برای چونبوک هیوندای، موفق به زدن 14 گل شده است.

او در این خصوص گفت: آمدن به این مکان واقعا سخت و دشوار است. اما من خوشحالم که برگشته ام. مهم این است که در هر تمرین یک تصویر خوب نشان دهیم و به خوبی برای بازی آماده شویم. من فکر می کنم که اگر خوب آماده شوید، فرصت ها برای شما به وجود می آیند.

علاوه بر پایک سونگ هو، کیم جین سو و سونگ بوم کئون نیز پس از مدت ها به تیم ملی کره جنوبی دعوت شده اند. کیم جین سو در این خصوص گفت: به یاد نمی آورم آخرین بار چه زمانی به تیم ملی ملحق شدم، اما اخبار را که خواندم، فهمیدم مدت زیادی است که از آخرین حضورم در تیم ملی می گرذد. من باید به این موضوع پی ببرم که در تیم ملی باید چه کار کنم و این کار را به خوبی انجام دهم. 

سونگ بوم کئون نیز برای اولین بار در سه سال گذشته و از سپتامبر 2018 به تیم ملی بازگشت. او گفت: من 3 سال بزرگتر شده ام و تجربه زیادی در زمینه فوتبال حرفه ای کسب کرده ام. آن سال اولین سال حرفه ای من بود، اما اکنون در چهارمین سال دوران حرفه ای ام به سر می برم. سعی خواهم کرد که در تیم ملی خوب ظاهر شوم. من چیزهای زیادی برای آموختن دارم زیرا نقاط قوت و ضعف متمایزی دارم. آنچه را که می توانم یاد بگیرم را یاد می گیرم تا بتوانم نقاط ضعف خود را جبران کنم تا بتوانم رشد کنم.

علاوه بر این، لی دونگ گیونگ از تیم اولسان هیوندای نیز که در دو بازی نخست ماه گذشته به تیم ملی دعوت نشده بود، این بار توسط بنتو فراخوانده شد. او در این زمینه گفت: افتخار من این است که در این مکان مقدس هستم. من احساس مسئولیت می کنم و به سرعت آنچه را که از من خواسته می شود قبول می کنم و آماده می شوم تا بتوانم در ترکیب تیم باشم.

7474