افشاگری اسپورت: نقش جدید پیکه به‌عنوان چهره اول رختکن بارسلونا

افشاگری اسپورت: نقش جدید پیکه به‌عنوان چهره اول رختکن بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش هایی مبنی بر تغییر وجهه و شرایط مدافع با سابقه آبی اناری ها در رختکن این تیم منتشر شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، جرارد پیکه طی سال های گذشته در بارسلونا پیشرفت زیادی کرده است. او از نقش دستیار پویول امروز به مرد اول رختکن بلوگرانا تبدیل شده است. 

از نظر ورزشی هم او یکه تاز در رختکن است. پیکه در دفاع در هر بازی حضور دارد. این مدافع بازیکنی است که بعد از باخت ها، جزو اولین نفرات خواهد بود که به انتقاد از تیم می پردازد. همان اتفاقی که بعد از بازی مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید رخ داد. 

جرارد پیکه اما در داخل رختکن متهم شده که همیشه به قدرت نزدیک می شود؛ به خصوص به خوان لاپورتا. پیکه برای کاهش دستمزد پیش از هر بازیکن دیگری با باشگاه به توافق رسید و به نوعی به سایر بازیکنان پشت کرد. به علاوه او بدون نگاه به بازی بعضی بازیکنان مانند ریکی پویچ و ساموئل اومتیتی، از آن ها دفاع می‌ کند. 

پیکه از جمله بازیکنانی است که چندان به رونالد کومان علاقه ای نداشته و تا امروز هرگز از این سرمربی هلندی دفاع مستقیم نکرده است.

نزدیک بودن این مدافع کاتالان ها به خوان لاپورتا به خصوص بعد از پیروزی او در انتخابات اخیر، باعث این تفکر شده که حتی او در خروج لیونل مسی از بارسلونا و تصمیم لاپورتا در این زمینه ورود کرده و دست داشته است.

9404