سوژه روز؛ مواضع متفاوت مومنی درباره مجیدی

سوژه روز؛ مواضع متفاوت مومنی درباره مجیدی

پایگاه خبری فوتبالی- عضو جدید هیات مدیره استقلال، در دو مصاحبه، واکنش‌های متفاوتی نسبت به آینده کاری فرهاد مجیدی در این تیم داشته است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که از مدتها قبل شایعات نسبتا زیادی درباره احتمال قطع همکاری استقلال با فرهاد مجیدی منتشر شده بود، حالا خیلی‌ از هواداران این تیم منتظرند ببینند که مصطفی آجرلو و همکارانش چه تصمیمی درباره همکاری با مجیدی خواهند گرفت.

پاسخ به این سوال را محمد مومنی در مصاحبه‌های امروزش داده است. عضو جدید هیات مدیره استقلال در گفت و گویش با خبرگزاری تسنیم درباره آینده فرهاد مجیدی در این تیم گفته است:" مجیدی مطمئنا به کارش ادامه می‌دهد و نظر باشگاه این است که به کارش ادامه دهد. دنبال این نیستیم که خدای ناکرده مشکلی پیش یا التهابی بوجود بیاید. می‌خواهیم سرمربی در کمال آرامش به فکر نتیجه گرفتن باشد."

مومنی در مصاحبه با خبرگزاری فارس، مدل دیگری به این سوال پاسخ داده است:" ما کنار مجیدی هستیم ولی خود او همه چیز را رقم می‌زند. ماندن و رفتن مجیدی دست ما نیست بلکه دست خود او است. ما سعی می‌کنیم آرامش را حکمفرما کنیم و شرایط را برای سرمربی مهیا کنیم، همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد اما باید بگذاریم بعد از مهیا شدن شرایط سرمربی تصمیم خودش را اتخاذ کند."

1984