واکنش پیکه و روبرتو به شرایط کنونی بارسلونا در لالیگا

واکنش پیکه و روبرتو به شرایط کنونی بارسلونا در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه و سرجی روبرتو، دو مدافع بارسلونا پس از بازی با کادیز درباره شرایط این تیم در جدول رده بندی صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، بارسلونا با انجام یک بازی کمتر در رده هفتم جدول لالیگا تا پایان هفته ششم این رقابت ها قرار گرفته است. 

جرارد پیکه، مدافع آبی اناری ها درباره شرایط این تیم در فصل جدید مسابقات لالیگا می گوید:

"این باشگاه سال های زیادی را در نوک قله سپری کرده و شاید ما به این وضعیت عادت نداریم. ما باید برای رسیدن به ثبات تلاش کنیم. نباید دنبال این که کدام طرفی هستیم باشیم؛ بلکه باید همه در یک جهت باشیم و به اختلافات میان اعضای باشگاه توجه نکنیم. بازیکنان باید روی بازی و کسب پیروزی تمرکز کنند. من پیراهن بارسلونا را برای سومی یا چهارمی نمی پوشم."

پیکه همچنین به برنامه مسابقات نیز اعتراض کرد:

"نمی دانم چه کسی برنامه را تنظیم کرده است. این انتقاد نیست. این وضعیت غیر قابل درک است. چنین چیزی غیر ممکن است. آن ها ما را مجبور می کنند پنجشنبه شب ساعت 10 بازی کنیم و بازی بعدی یکشنبه ساعت 4 بعد از ظهر است که واقعا بی معنی است."

همچنین دیگر مدافع بارسلونا هم می گوید که تیم باید قهرمان لالیگا شود و رتبه های دیگر خوب نیستند.

به گزارش فوتبالی، سرجی روبرتو نیز در رابطه از با دیدار مقابل کادیز که با تساوی بدون گل به پایان رسید، به رسانه ها گفت:

"در این باشگاه ما باید قهرمان لالیگا شویم و من علاقه ای به این که فقط بین 4 تیم برتر حضور داشته باشیم، ندارم. ما تیم خیلی خوبی داریم. درست است که بعضی از بازیکنان رفته اند اما این نمی تواند بهانه ما باشد. باید متحد شویم و برای قهرمانی در لالیگا تلاش کنیم. ما نتایج ضعیفی کسب کردیم و باید روند پیروزی را آغاز کنیم زیرا رئال مادرید 7 امتیاز بیشتر از ما دارد. اگر آن ها را دنبال نکنیم، کار بسیار پیچیده خواهد شد."

9404