عملکرد درخشان کاپیتان بارسلونا در سه بازی اخیرش در لالیگا

عملکرد درخشان کاپیتان بارسلونا در سه بازی اخیرش در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - سرجی روبرتو که کاپیتان اول حال حاضر بارسلونا است، در بازی های اخیرش در رقابت های لالیگا عملکرد درخشانی داشته است و توانسته است کمک زیادی به تیمش در به پیروزی رسیدن در بازی ها داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در بازی آخر خود در رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه دو بر یک لاس پالماس را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی سرجی روبرتو یک پاس گل داد و به برد تیمش کمک کرد. سرجی روبرتو در دو بازی قبلی بارسلونا پیش از بازی با لاس پالماس که درون زمین حضور داشت هم درخشان ظاهر شده بود.

در حقیقت سرجی روبرتو در بازی بارسا مقابل آلمریا موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند. از سوی دیگر این بازیکن با سابقه بارسلونا موفق شد در بازی آبی و اناری پوشان مقابل گرانادا هم یک گل به ثمر برساند.

سرجی روبرتو در حال حاضر 31 سال سن دارد و قراردادش با آبی و اناری ها در پایان فصل جاری به پایان می رسد. البته ژاوی هرناندز دوست دارد که قرارداد این بازیکن را تمدید کند و باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد. روبرتو از سال 2006 در بارسا حضور دارد و در رده های سنی مختلف این باشگاه بازی کرده است.

1470