ترکیب منتخب لیگ برتر انگلیس در بازی فیفا 22؛ مثلثی مخوف در خط حمله

ترکیب منتخب لیگ برتر انگلیس در بازی فیفا 22؛ مثلثی مخوف در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی کمپانی EA Sports که سازنده بازی ویدیویی پرطرفدار فیفا است، از ریتینگ های بازیکنان برای جدیدترین نسخه این بازی رونمایی کرده است و این قضیه توسط رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، طرفداران بازی ویدیویی فیفا 22 پیش از انتظار این نسخه رسمی این بازی همواره ریتینگ های بازیکنان مختلف را بررسی می کنند و بدین ترتیب در این باره بحث ها و تبادل نظر های مختلفی شکل می گیرد اما یکی از کار های جالبی که در این مورد انجام می گیرد، قرار دادن بهترین بازیکنان شاغل در یک لیگ در کنار هم و ایجاد ترکیب منتخب است.

اکنون اگر بخواهیم به ترکیب منتخب لیگ برتر انگلیس در بازی ویدیویی فیفا 22 نگاهی بیندازیم، اولین چیزی به چشم می آید و توجه را جلب می کند خط حمله قدرتمند این تیم است که متشکل از کریستیانو رونالدو، هری کین و محمد صلاح است.

در این ترکیب منتخب لیگ برتر انگلیس، ادرسون دروازه بان منچسترسیتی درون دروازه قرار دارد. در واقع به اعتقاد سازندگان بازی ویدیویی فیفا 22، ادرسون بهترین دروازه بان لیگ برتر انگلیس است و بالاترین ریتینگ را دارد.

در خط دفاعی الکساندر آرنولد، ویرجیل فن دایک و رابرتسون قرار دارند و در خط هافبک هم بازیکنانی مثل کانته، دی بروینه، برونو فرناندز و سون هیونگ مین بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس هستند.

1470