استقلال بدون گلزنان مرحله گروهی به مصاف الهلال می‌رود

استقلال بدون گلزنان مرحله گروهی به مصاف الهلال می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال استقلال در حالی امشب به مصاف الهلال می‌رود که ۴ گلزن برتر خود در مرحله گروهی مسابقات را از دست داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با کسب بهترین نتایج صدرنشین و تنها تیم صعود کننده از گروه سوم این مسابقات که به گروه مرگ معروف شده بود، به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. آبی پوشان تهران پس از صعود به این مرحله حریف الهلال شدند و فرهاد مجیدی با صراحت از مدیران باشگاه خواست شاکله تیم را به منظور موفقیت در آسیا و لیگ برتر حفظ کنند.

استقلالی‌ها علاوه بر امتیازات خوبی که در مرحله گروهی گرفتند، با ۱۴ گل بهترین خط حمله مسابقات را نیز به خود اختصاص داده بودند و شیخ دیاباته، مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، محمد نادری و ارسلان مطهری بازیکنانی بودند که ۱۴ بار برای آبی پوشان گلزنی کردند.

شیخ دیاباته با ۵ گل بهترین گلزن استقلال و دومین گلزن برتر مرحله گروهی بازی‌ها شد و پس از او فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی با ۳ گل دیگر نفرات برتر این تیم در گلزنی بودند. محمد نادری هم ۲ بار برای آبی پوشان گلزنی کرد و ارسلان مطهری نیز یک بار در این مرحله گل زد.

آبی پوشان در حالی امشب برابر الهلال به میدان می‌روند که ۴ گلزن برتر خود در مرحله گروهی که در مجموع ۱۳ بار گلزنی کردند را در اختیار ندارد و از جمع گلزنان آنها تنها ارسلان مطهری با یک گل در مرحله گروهی برای آبی پوشان به میدان می‌رود.

دیدار تیم‌های استقلال و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه زعبیل شهر دبی برگزار می‌شود.

فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی هر یک با زدن ۳ گل در مرحله گروهی
از بهترین‌های استقلال در این مسابقات بودند

7474