مدیر بارسلونا در مورد حملات توهین‌آمیز و بی‌پایان رییس یوفا چه گفت؟

مدیر بارسلونا در مورد حملات توهین‌آمیز و بی‌پایان رییس یوفا چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا که در راهپیمایی روز استقلال کاتالونیا شرکت کرده بود در مورد حملات جدید الکساندر چفرین رییس یوفا به رئال، بارسا و یووه به خاطر ماجرای سوپرلیگ صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا که در مراسم استقلال کاتالونیا شرکت کرده بود، در این باره که رییس یوفا گفته بود که برایش اهمیتی ندارد که سه باشگاه مذکور از یوفا جدا شوند و سوپرلیگ را تاسیس کنند، گفت:" اگر چفرین چنین چیزی را گفته، اشتباه کرده هر چند که این هم نظر اوست."

از سویی مدیر باشگاه بارسلونا برای یک بار دیگر از رونالد کومان مربی هلندی تیمش حمایت کرد و بیان کرد:" کومان انگیزه بسیار بالایی دارد چرا که می داند در باشگاه به او خیلی احترام می گذارند. باید با امید آماده بازیهای پیش رو شویم. اتحاد بزرگی در رختکن ما وجود دارد و همه ما در یک جهت پارو می زنیم."

در مراسم روز استقلال کاتالونیا علاوه بر لاپورتا، یکی از کاپیتان های بارسلونا یعنی جوردی آلبا نیز به نمایندگی از تیم فوتبال حضور پیدا کرد. رافا یوسته نایب رئیس ورزشی باشگاه بارسلونا و هفت تن از مدیران دیگر بارسا نیز در این مراسم حضور پیدا کردند. بارسلونا با توجه به لغو بازی با سویا حالا باید آماده بازی حساس مقابل بایرن مونیخ شود.

4125