اوضاغ بغرنج سه نماینده ایران در آسیا/ سرخ‌ها در وضعیت اورژانس

اوضاغ بغرنج سه نماینده ایران در آسیا/ سرخ‌ها در وضعیت اورژانس

پایگاه خبری فوتبالی - اوضاع مدیریت سه نماینده ایران یعنی پرسپولیس، استقلال و تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا مساعد نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، انگار نه انگار که قرار است هفته دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی به میدان بروند. با وجود اینکه باید از صعود سه نماینده از ایران به مرحله بعد خوشحال باشیم اما وضعیت نه چندان مناسب این تیم‌ها باعث نگرانی‌هایی شده است به خصوص که در آستانه مرحله یک هشتم نهایی، شاهد بحران مدیریت در این باشگاه‌ها هستیم.
پرسپولیس که در سال‌های اخیر توانسته با وجود تغییرات زیاد در مدیریت، کادرفنی و بازیکنان روی ریل موفقیت حرکت کند حالا در آستانه بازی با استقلال تاجیکستان با استعفای مدیرعامل باشگاه و موافقت آن از سوی وزیر ورزش مواجه است.

اوضاع استقلال هم چندان مناسب نیست و جدا از بیماری مدیرعامل باشگاه که باعث شد چند هفته ای در دسترس نباشد، رابطه چندان خوبی بین او با برخی بازیکنان و البته هواداران تیم وجود ندارد و معلوم نیست اصلا مددی با استقلال به عربستان و مصاف با الهلال برود یا نه؟

اوضاع وخیم‌تر برای تراکتور تبریز است که یک بازی دشوار با النصر عربستان دارد اما نه مالکیت آن مشخص است نه مدیریت آن. زنوزی چندی پیش مالکیت باشگاه را به هیئت فوتبال تبریز واگذار کرد اما دوباره زمزمه های باز پس گرفتن آن شنیده می شود این در حالی است که تیم تبریزی نه تمرینات درستی داشته و نه بازیکنان مناسبی جذب کرده است.

در بلبشوی فوتبال ایران نباید انتظار داشت نمایندگان ما درخششی داشته باشند و هر موفقیتی را باید جرقه و اتفاقی دانست.

1470