سرلک؛ از اردوی تیم ملی تا تمرین پرسپولیس

سرلک؛ از اردوی تیم ملی تا تمرین پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی ملی پوش قرمزها یکی از چهره‌های ویژه تمرین دیروز پرسپولیس برای عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی بود.

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک که در بازی با سوریه برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته بود، بعد از برخورد شدید با عمر خربین نتوانست به بازی ادامه دهد و جایش را به سعید عزت‌اللهی داد و شرایطش طوری بود که با نظر پزشکان تیم ملی، او در بین دو نیمه راهی بیمارستان شد تا معاینات دقیق‌تری روی او صورت بگیرد.

البته نتایج معاینات پزشکی حاکی از آن بود که مشکل جدی برای سرلک به وجود نیامده با این همه اسکوچیچ ترجیح داد روی این بازیکن ریسک نکند و سرلک را برای بازی با عراق به قطر نبرد تا این بازیکن به جای همراهی تیم ملی، به اردوی پرسپولیس اضافه شود و در تمرینات تیم باشگاهی‌اش شرکت کند تا پزشکان پرسپولیس، از نزدیک وضعیت این بازیکن را بررسی کنند.

سرلک که دیروز در کنار شاگردان یحیی تمرین کرد، بعید است مشکلی برای همراهی تیمش در بازی مقابل استقلال تاجیکستان داشته باشد و یحیی گل‌محمدی بیشتر از همه بابت رسیدن او به آن بازی خوشحال خواهد شد چرا که کمال کامیابی‌نیا کماکان امکان بازی ندارد و دیدار با استقلال تاجیکستان را از دست داده است.

7655