بلاتکلیفی ادامه‌دار پدیده بعد از تغییر مالکیت

بلاتکلیفی ادامه‌دار پدیده بعد از تغییر مالکیت

پایگاه خبری فوتبالی- تیم پدیده مشهد به مالکین اصلی‌اش بازگردانده شده، اما آن‌ها هنوز فعالیت خود در بازار نقل و انتقلات را شروع نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در حالی که ماجرای جدایی رحمتی از تیم مشهدی تقریباً قطعیت یافته، اما معمایی مدیرعامل تیم همچنان معتقد است ماندن رحمتی به نظر خودش بستگی دارد. از سوی مقابل «محمدرضا مهاجری» در گفتگو با یک رسانه محلی در مشهد تلویحاً سرمربیگری تیم پدیده با نام جدید «شهرخودرو» را تایید کرده است.

اما در حالی که این جابجایی مالکیتی با کلی جنجال پیش رفت، از وقتی این اتفاق به سرانجام رسیده از مدیران جدید تیم خبری نیست و همین ماجرا، فوتبال‌دوستان مشهدی را نگران کرده که آن‌ها فرصت نقل و انتقالات را که اینجای کار از دست داده‌اند، بیش از این بدون استفاده از دست بدهند.

تیم مشهدی که پول چندانی برای جذب بازیکنان گران‌قیمت ندارد، بایستی برای جذب بازیکنان جوان و لیگ یکی دست به کار شود، کاری که تیمی مثل ذوب آهن تا کنون انجام داده است و سبد بازیکنان ارزان قیمت برای سایر تیم‌ها را خالی کرده است. از طرفی پدیده دچار یک خوش‌شانسی شده؛ اینکه جز نعمتی که از این تیم جدا شده و احتمالاً قاسمی‌نژاد، خروجی دیگری نخواهند داشت و شاکله اصلی تیمش حفظ خواهد شد؛ گرچه رسانه‌ها این روزها فقط روی نام نعمتی و قاسمی‌نژاد مدافع و مهاجم مانور می‌کنند، اما تیم مشهدی بازیکنانی چون حسین مهربان، یوسف وکیا، حسام پورهاشم و... را نیز دارد که می‌توانند کمک‌حال این تیم در لیگ آینده باشند.

با این حال سرمربی بعدی تیم که احتمالاً خودش می‌داند چه کسی است این روزها به شدت نگران از دست رفتن ایام نقل و انتقالاتی است و برای فوتبال‌دوستان مشهدی این سوال پیش آمده که مدیران جدید که انقدر برای در اختیار گرفتن تیم عجله داشتند، حالا چه می‌کنند؟!

7474