عبدی جانشین شکوری می‌‍شود؟ تکذیب شد

عبدی جانشین شکوری می‌‍شود؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- انتخاب حسین عبدی به عنوان معاون جدید باشگاه پرسپولیس تکذیب شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس امروز در خبری که روی خروجی سایت این باشگاه قرار داد اعلام کرد ابراهیم شکوری به دلیل حضور در دوران آموزشی خدمت سربازی از این تاریخ در باشگاه سمت اجرایی ندارد و فقط به صورت مشاور افتخاری با قرمزها همکاری خواهد داشت.

جدایی ابراهیم شکوری در این مقطع حساس که باشگاه درگیر فصل نقل و انتقالات است کمی عجیب به نظر می رسید و باعث شد این شایعه سر زبان‌ها بیفتد که شاید اختلافهایی که بین او و یحیی گل‌محمدی وجود دارد، باعث جدایی شکوری شده است.

شکوری در این اواخر و پس از اختلافاتی که بین او و بوژیدار رادوشوویچ به وجود آمده بود چند بار مورد انتقاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و حتی سرمربی قرمزها در اولین مصاحبه خود با خبرنگاران در تمرینات پیش فصل باز هم شکوری را مورد انتقاد قرار داد و با جمله ی" نفس او از جای گرم بلند می شود" نشان داد دل خوشی از رفتار او در پست معاون اجرایی ندارد.

استعفای شکوری و همزمانی تقریبی آن با حضور حسین عبدی در این باشگاه  این گمانه‌زنی را مطرح کرد که شاید عبدی قرار است به عنوان جانشین شکوری در پرسپولیس مشغول به کار شود به خصوص آنکه عبدی سابقه حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد.

این گمانه‌زنی، البته خیلی زود تکذیب شد و مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هنگام ورود به محل باشگاه، در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار فوتبالی، این موضوع را تکذیب کرد.

حسین عبدی هم در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره دلیل حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: " برای پیگیری یک موضوع شخصی به باشگاه رفتم و قرار نیست فعلا پستی در باشگاه بگیرم."

باید منتظر ماند و دید جعفر سمیعی و اعضای هیات مدیره چه برنامه ای برای انتخاب معاون ورزشی باشگاه و جانشین ابراهیم شکوری دارند.

7655