واکنش جالب یک داور در مورد اشتباه فاحش خود: زانو زد و بر سر خودش کوبید!

واکنش جالب یک داور در مورد اشتباه فاحش خود: زانو زد و بر سر خودش کوبید!

پایگاه خبری فوتبالی - یک داور دانمارکی در جریان بازی وقتی فهمید که مرتکب تصمیم اشتباهی شده و باعث  جلوگیری از گلی حیاتی برای یک تیم شده، زانو زد و بر سر خودش کوبید!

به گزارش فوتبالی، نیلس هیر که قضاوت بازی لیگ دسته دوی دانمارک میان فردریسیا و وندیسل را به عهده داشت، در صحنه ای نقش داشت که به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

 در نیمه اول بازی ، فردریسیا که با نتیجه یک بر صفر عقب بود، ضدحمله ای را آغاز کرد که  می توانست منجر به تساوی شود. در این صحنه کریستین کرکگارد در نزدیکی محوطه جریمه توسط بازیکنان حریف سرنگون شد. داور سوت زد اما توجه نکرد که کرکگارد در این صحنه به هم تیمی خود پاس داده است و اگر داور آوانتاژ می داد، بازیکن فردریسیا این فرصت را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند.

وقتی که داور فهمید که به اشتباه سوت زده، واکنش صادقانه ای ای داشت، روی زمین زانو زد و به سر خودش کوبید چرا که جلوی یک گل کلیدی را گرفته بود. هواداران در شبکه های اجتماعی از این که داور این قدر صداقت داشته که اشتباهش را بپذیرد، تقدیر کردند. یک کاربر نوشته است:" خوش به حالش. او یک انسان است و مرتکب اشتباه شده است. بلافاصله اشتباهش را تائید کرد و با این واکنش، بازیکنان فهمیدند که خودش هم اشتباهش را پذیرفته است." و دیگری نوشته است:" ای کاش حداقل یکی از داوران انگلیس پس از اشتباهش چنین کاری می کرد."

4125