دفاع عزت‌اللهی از کیفیت سوپر لیگ دانمارک

دفاع عزت‌اللهی از کیفیت سوپر لیگ دانمارک

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم ملی معتقد است سوپر لیگ دانمارک می تواند ویترین خوبی برای او باشد.

به گزارش فوتبالی، سعید عزت اللهی که چند فصلی است در تیم وایله توپ می زند، فصل گذشته پس از قهرمانی در لیگ دسته اول دانمارک موفق شد با وایله به سوپر لیگ دانمارک صعود کند. خیلی ها معتقدند این لیگ از کیفیت خوبی برخوردار نیست عزت اللهی باید در لیگ و تیم بهتری بازی کند.

عزت اللهی که میهمان شب گذشته برنامه فوتبال برتر بود، با دفاع از کیفیت سوپر لیگ دانمارک، گفت: "همه‌ی تیم هایی که در لیگ اروپا هستند هر ساله در رقابت های اروپایی عملکرد خوبی دارند. نمی گویم لیگ خیلی خوبی است، ولی برای بازی کردن لیگ خیلی راحتی هم نیست. قطعا انتظار خودم هم از خودم خیلی بیشتر است ولی زمانی به ایت تیم رفتم که مصدومیت خیلی سخت داشتم. فضایی می خواستم که به من اعتماد شود و بتوانم بعد از مصدومیتی که حدود یکسال دور بودم، اعتماد به نفسم را به دست بیاورم و بازی کنم و دوباره بتوانم چیزی که از خودم انتظار داشتم را به دست بیاورم. تنها جایی که در آن زمان احساس کردم می تواند این اعتماد به نفس را به من بدهد و می تواند ویترین خوب باشد. بازیکنان زیادی از این لیگ به تیم های بزرگ اروپایی منتقل می شوند. در اروپا خیلی از تیم ها این لیگ را نگاه می کنند، چون می دانند بازیکن هایی که پتانسیل دارند در این لیگ هستند."

وایله هم اکنون تا پایان هفته هفدهم با 14 امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی سوپر لیگ دانمارک قرار دارد و شرایط خوبی را تجربه نمی کند.

2636