بازیکن اسبق آرسنال، در خانه‌اش بیهوش شد!

بازیکن اسبق آرسنال، در خانه‌اش بیهوش شد!

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال سوئد به خاطر حال جسمی یکی از بازیکنان ملی پوش این تیم یعنی کریستوفر اولسن به شوک فرو رفته است.

به گزارش فوتبالی، اولسن در بازیهای اخیر باشگاه میدتیلند در لیگ دانمارک حضور پیدا نکرده بود و حالا مشخص شده است که شرایط سلامتی او اصلا خوب نیست. باشگاه دانمارکی در بیانیه ای اعلام کرد که بازیکن 28 ساله تیم ملی سوئد در روز سه شنبه 20 فوریه در منزلش بیهوش شده و بعد از آن به بیمارستان آرهوس منتقل شده و در آن جا بستری شده و در حال حاضر دستگاه تنفس مصنوعی به او متصل شده است. 

باشگاه میدتیلند در بیانیه خود نوشته است:" کریستوفر اولسن دچار بیماری شده است که مربوط به مغز است و هیچ ربطی به مصدومیت یا عوامل بیرونی ندارد. گروهی از متخصصان پزشکی در دانمارک در حال حاضر در تلاش هستند تا دلیل بیماری او را پیدا کنند و روند درمان مناسب را پیدا کنند.از زمان بستری شدن کریستوفر، خانواده اش و گروهی از کارمندان میدتیلند در کنار او هستند و توسط متخصصان مورد مراقبت قرار می گیرد." 

این اولین باری نیست که فوتبال اسکاندیناوی با چنین مشکلی مواجه می شود. کریستین اریکسن ستاره فوتبال دانمارک نیز در یورو ناگهان بیهوش شد هر چند که پس از چندین ماه به فوتبال برگشت. حالا اولسن 28 سالگی دچار مشکلی مشابه شده است. 

اولسن که تجربه حضور در آرسنال و لیگ های سوئد و روسیه را هم دارد، در سالهای اخیر در باشگاه میدتیلند حضور داشته است. 

4125