وینیسیوس و انجام "هت‌تریک کامل" در دو بازی اول لالیگا

وینیسیوس و انجام "هت‌تریک کامل" در دو بازی اول لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته دوم لالیگا، خارج از خانه مقابل لوانته به تساوی سه بر سه رسید و بدین ترتیب دو امتیاز را از دست داد اما مادریدی ها در این بازی در آستانه شکست بودند و این وینیسیوس جونیور بود که توانست با درخشش خود مانع از شکست رئال مادرید شود و همین یک امتیاز را برای کارلو آنچلوتی و شاگردانش به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور در نیمه دوم بازی رئال مادرید و لوانته و وقتی که مادریدی ها گل دوم را دریافت کردند، به عنوان جانشین ادن هازارد وارد زمین شد تا اصطلاحا کار را برای تیم آنچلوتی در بیاورد و در نهایت در انجام این کار موفق هم شد و دو گل به ثمر رساند و گل های او هم در شرایطی به ثمر رسید که رئال مادرید عقب بود. در واقع وینیسیوس یک بار بازی دو بر یک باخته را برای رئال مادرید دو بر دو مساوی کرد و یک بار هم بازی سه بر دو باخته را برای مادریدی ها با تساوی سه بر سه عوض کرد.

گل اول وینیسیوس جونیور در بازی مقابل لوانته با پای چپ زده شد و گل دوم او هم با پای راست زده شد تا این بازیکن برزیلی با هر دو پای خود در این بازی گلزنی کرده باشد. اما اگر بخواهیم هفته اول لالیگا را هم در نظر بگیریم می بینیم که وینیسیوس جونیور مقابل آلاوز با ضربه سر هم گلزنی کرده است و بدین ترتیب او در دو بازی اول لالیگا با پای راست، پای چپ و ضربه سر گلزنی کرده است و بدین ترتیب در مجموع دو بازی هت‌‌تریک کامل را انجام داده است.

هت‌تریک کامل یا پرفکت هت‌تریک زمانی رخ می دهد که یک بازیکن بتواند در یک بازی سه گل به ثمر برساند و این سه گل او با پای راست، پای چپ و ضربه سر باشند.

1470