فرصت‌سوزی عجیب بریتویت که سه امتیاز را از بارسلونا گرفت؛ شروع انتقادات؟

فرصت‌سوزی عجیب بریتویت که سه امتیاز را از بارسلونا گرفت؛ شروع انتقادات؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در هفته دوم رقابت های لالیگا به تساوی یک بر یک رسیدند و بدین ترتیب آبی و اناری ها اولین دو امتیاز فصل را در ورزشگاه سن مامس از دست دادند؛ دو امتیازی که اگر بازیکنی مثل مارتین بریتویت دقت بیشتری به خرج می‌داد، از دست بارسلونا نمی رفت.

به گزارش فوتبالی، در ابتدای بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، در دقیقه 6، روی یک صحنه ممفیس دیپای با زحمت فراوان توپ را به مارتین بریتویت رساند و این مهاجم دانمارکی تقریبا در وضعیت دروازه خالی قرار گرفت اما ضربه‌ی نهایی او بسیار افتضاح بود و شوت او با اختلافی زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت تا بدین ترتیب یک فرصت سوزی عجیب و غریب توسط مارتین بریتویت اتفاق افتاده باشد. موقعیتی که اگر بریتویت قدر آن را می دانست و با یک ضربه آسان دروازه را باز می کرد، در همان ابتدای کار بارسلونا پیش می افتاد و می توانست در مسیر کسب دومین پیروزی فصل خود و سه امتیاز این بازی قدم بردارد.

در هر صورت بریتویت که در بازی اول بارسلونا در لالیگا مقابل رئال سوسیداد درخشیده بود، اکنون در دومین بازی مقابل اتلتیک بیلبائو عملکرد بسیار ضعیفی داشت تا بار دیگر انتقادات علیه او شروع شود. بریتویت در فصل گذشته انتقادات زیادی را متحمل شده بود و بسیاری معتقد بودند که او در حد و اندازه های بارسلونا نیست و اکنون دوباره به نظر می رسد در این فصل هم این انتقادات آغاز شود.

1470