عکس؛ خوشحالی ویژه گریلیش پس از زدن اولین گل در منچسترسیتی

عکس؛ خوشحالی ویژه گریلیش پس از زدن اولین گل در منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و نوریچ سیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفته اند که در نیمه اول این دیدار منچسترسیتی با نتیجه دو بر صفر از حریف خود پیش افتاد.

به گزارش فوتبالی، اما گل دوم منچسترسیتی در این دیدار توسط یک فرد ویژه به ثمر رسید و آن فرد کسی نیست جز جک گریلیش؛ خرید گران قیمتی که منچسترسیتی او را با قیمتی حدود 100 میلیون پوند از استون ویلا خریداری کرد و به اعتقاد پپ گواردیولا این بازیکن در پست هافبک می تواند تبدیل به یک ستاره شود.

گریلیش در بازی منچسترسیتی مقابل نوریچ سیتی گل دوم تیمش را در دقیقه 22 روی پاس گابریل ژسوس به ثمر رساند و بدین ترتیب موفق شد اولین گل خود را در لباس منچسترسیتی به ثمر برساند و شروع ضعیف خود را در دو بازی اول جبران کند.

گریلیش در بازی مقابل لسترسیتی در سوپرجام انگلیس در نیمه دوم به میدان رفته بود و نتوانسته بود کار خاصی کند و منچسترسیتی آن بازی را باخت. در هفته اول لیگ برتر انگلیس هم سیتیزن ها مقابل تاتنهام مغلوب شدند و اکنون گریلیش در هفته دوم لیگ برتر انگلیس اولین گل خود را برای تیم جدیدش به ثمر رساند و با گرفتن گوش های خود خوشحالی خود را ابراز کرد تا نشان دهد نسبت به انتقادات و حرف و حدیث ها بی تفاوت است.

1470