رونمایی چلسی از دو جام اروپایی در استمفوردبریج(عکس)

رونمایی چلسی از دو جام اروپایی در استمفوردبریج(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی به تازگی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن، دو جام اروپایی خود را که به تازگی به دست آورده در معرض نمایش قرار داد و از آن ها رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان توماس توخل در فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند در فینال، منچسترسیتی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و قهرمان شوند تا بدین ترتیب دومین قهرمانی چلسی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاید.

پس از آن، در دیدار فینال سوپرجام اروپا که چندی پیش برگزار شد، چلسی توانست در ضربات پنالتی ویارئال را شکست دهد؛ تیمی که در فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا شده بود. بدین ترتیب چلسی سوپرجام اروپا را هم به دست آورد تا دو جام اروپایی را فتح کرده باشد.

چلسی در این تابستان روملو لوکاکو را به خدمت گرفت و به تازگی در مراسمی در ورزشگاه استمفورد بریج، علاوه بر معارفه و رونمایی از لوکاکو، از دو جام اروپایی خود هم رونمایی کرد که کاپ لیگ قهرمانان اروپا توسط کاپیتان چلسی یعنی سزار آزپیلیکوئتا به ورزشگاه آورده شد.

باید دید که چلسی با هدایت توماس توخل در این فصل به چه شکل عمل خواهد کرد و باز هم می تواند موفقیت های خود را تکرار کند یا خیر.

1470