غیبت هافبک شیاطین سرخ در بازی دوستانه/ بازیکن برزیلی در آستانه جدایی

غیبت هافبک شیاطین سرخ در بازی دوستانه/ بازیکن برزیلی در آستانه جدایی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد سران منچستر یونایتد در تلاشند تا شرایطی را مهیا کنند که هافبک بی ثبات برزیلی شیاطین سرخ به درب های خروجی اولدترافورد نزدیک شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در حالی که بیشتر توجهات در بازی دوستانه منچستر یونایتد و برنلی معطوف خریدهای جدید یونایتدها بود، اما حالا مشخص شده که این دیدار، آینده برخی از بازیکنان فعلی شیاطین سرخ را نیز تحت الشعاع قرار داده است.

آندریاس پریرا، هافبک برزیلی منچستر یونایتد بازیکن مورد نظر است. به گزارش TNT Sports، نام این بازیکن برزیلی حتی در لیست ذخیره های مسابقه دیروز یونایتدها نیز دیده نشده است. در این گزارش چنین آمده که آندریاس پریرا به پیشنهاد باشگاه فلامینگو جواب مثبت داده و آماده پیوستن به این تیم برزیلی است. 

طبق گزارش Globo Esporte که یک منبع نسبتا معتبر دیگر از رسانه های برزیلی محسوب می شود، منچستر یونایتد سیگنال های مثبتی در خصوص انتقال پریرا به فلامینگو ارسال می‌ کند. این بازیکن بیست و پنج ساله آماده است تا با امضای قراردادی قرضی و یک ساله به برزیل برود.

حالا دو باشگاه انگلیسی و برزیلی در خصوص ساختار پرداخت دستمزد و مبلغ بند خرید دائمی این بازیکن در حال مذاکره هستند. با وجود علاقه تیم هایی مانند اورتون و فنرباغچه، انتخاب پریرا باشگاه فلامینگوی کشورش بوده است.

9404